L’UJI ofereix 834 places en el programa Erasmus 2015-2016

30/01/2015 | SCP

• Benvinguda estudiantat internacional erasmus-2015 Benving_extrangers_15DLL03_in

Benvinguda a l'estudiantat internacional entrant del segon semestre. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La convocatòria d’Erasmus 2015-2016 per a l’estudiantat de grau de la Universitat Jaume I de Castelló ofereix 834 places, distribuïdes en 255 per a la Facultat de Ciències Humanes i Socials; 282 per a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals; 245 a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i 52 a la Facultat de Ciències de la Salut. La data límit de presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2015.

Durant els dies 2, 3, 4 i 5 de febrer, l'Oficina de Relacions Internacionals de la Universitat Jaume I té previst realitzar reunions informatives als quatre centres: dilluns 2 de febrer, a les 16 hores a l'aula HA1213AA de la FCHS, dimarts 3 de febrer a les 11 hores a l'aula JB1201AA  de la FCJE, dimecres 4 de febrer a les 16 hores a l'aula HD0229AA de la FCS i dijous 5 de febrer a les 11 hores a l'aula TD1304AA de l'ESTCE.

Com a novetat enguany, la primera sessió informativa començarà amb un col·loqui sobre el tema «Compartir l’experiència Erasmus», en el que persones que han participat en aquest programa al llarg de les seues quasi tres dècades de vida parlaran de les seues experiències durant la seua estada amb una beca de mobilitat.

Benvinguda estudiantat internacional

La Universitat Jaume I va donar la benvinguda el passat 21 de gener a l'estudiantat internacional que cursarà els seus estudis al campus de Riu Sec en el segon semestre.

La vicerectora d'Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, va ser l'encarregada de donar la benvinguda als estudiants. A continuació, tècnics de l'Oficina de Relacions Internacionals van informar els alumnes dels diferents serveis que ofereix l’UJI. La reunió també va comptar amb la presència de representants de la Policia Local que van informar als estudiants sobre les normes de convivència ciutadana i sobre la seguretat a Castelló. Per a finalitzar, es va realitzar una visita guiada pel campus.

En total, l'UJI comptarà aquest semestre amb prop de 140 estudiants estrangers, al voltant de 90 alumnes que s'incorporen ara a les classes més 50 estudiants que realitzen el curs complet i es van incorporar en setembre. Els estudiants provenen d'Alemània, Itàlia, Bèlgica, Holanda, Argentina, Grècia, Irlanda, Polònia, Indonèsia, Hongria, Suïssa, República Txeca i Malàisia.

Més informació: http://ujiapps.uji.es/serveis/ori