L’UJI presenta el programa University Junior International Entrepreneurs als estudiants participants de les cinc universitats públiques valencianes

24/09/2014 | SCP

• University Junior university-junior entrepreneurs04

L'estudiantat va iniciar la primera part de la formació semipresencial. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

El Centre de Postgrau i Consell Social de la Universitat Jaume I va acollir la presentació del programa University Junior International Entrepreneurs dirigida als estudiants de les cinc universitats públiques valencianes que participaran en aquesta iniciativa.

El programa University Junior International Entrepreneurs està emmarcat dins del programa Erasmus + y del programa Campus Emprenedor Innovador de la Subdirecció General de Promoció d’Emprenedors de la Conselleria d’Economia Industria, Turisme i Ocupació. Aquest programa té com a objectiu desenvolupar, en un entorn global, el talent emprenedor de l’estudiantat excel·lent per tal de promoure la seua mobilitat internacional amb iniciatives empresarials globals.

Aquesta jornada va ser inaugurada per Pilar García, vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, que va donar la benvinguda als estudiants que hi participen. Després de la inauguració, María Ripollés, subdirectora de la Càtedra INCREA, i Maribel Beas, responsable de l'OIPEP, van presentar el programa i es va iniciar la primera part de la formació semipresencial que rebran els estudiants seleccionats.

Fotografies