Creació i actualització dels GIE

24/01/2023 | UFIE
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Els tràmits per a demanar l'alta d'un GIE, mantenir-lo actualitzat i proposar canvis posteriors,  cal fer-los a través dels diversos SPI que trobareu en aquesta pàgina (formularis oficials d’IGLU que faciliten la tramitació electrònica sense paper).

El PDI director o directora d’un GIE pot fer telemàticament les següents gestions (punxa en el procediment per a obrir el seu respectiu SPI):

- Alta d’un nou GIE (creació del GIE)

- Baixa d’un GIE oficial (dissolució del GIE)

- Alta d’un nou PDI al GIE (afegir membres)

- Baixa d’un PDI del GIE (llevar membres)

- Canvi en la direcció del GIE (cedir la direcció a altre PDI del GIE)

- Canvi en la denominació o l’acrònim del GIE (actualitzar el nom i sigles del GIE)

- Integració de dos GIE (fusionar dos GIE oficials)

- Triar les publicacions visibles del GIE (aplicació per a millorar la web pública del GIE)

 

També qualsevol PDI d’un GIE pot demanar la seua baixa del mateix (el PDI director o directora rebrà un correu automàtic perquè comprove que el GIE continua complint els criteris per a mantenir el reconeixement després de fer-se efectiva la baixa -o fer l’esmena si ja no compleix-):

- Baixa d’un PDI del GIE a petició del PDI interessat

 

Informació proporcionada per: Unitat de Formació i Innovació Educativa