Modalitat: presencial
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència dels tècnics i caps de negociat de les unitats de gestió.
Objectius:
- Conèixer la comptabilització de les distintes fases del pressupost i de les fases de la despesa.
- Aprendre tècniques per a resoldre els casos comptables no habituals.
- Conèixer les últimes millores del programa de gestió GRE.
- Conèixer el funcionament en l’UJI de la facturació electrònica i les previsions de la seva gestió en el futur pròxim.
- Conèixer casos pràctics de diferents casos possibles en la gestió de rebuts.
- En base al coneixement de la comptabilització del pressupost i fases de despeses, realitzar consultes en Discoverer.
Continguts:
1. El Pressupost UJI. Modificacions. Comptabilització del pressupost.
2. Les despeses. Comptabilització de les diferents fases. Resolució d’incidències.
3. Abonaments i cobros extra pressupostaris. Comptabilització i possibles incidències.
4. Diferents casuístiques en la gestió de despeses, abonaments i cobros. Resolució d’incidències.
5. Últimes millores implementades en el programa GRE.
6. Factures electròniques, com gestionar-les.
8. Gestió de rebuts UJI, GRU.
9. Introducció a Discoverer. Consultes senzilles.
Durada: 12 hores
Participants: mínim 10 i màxim 20 persones
Lloc: Aula de Formació (Sala A 2021SM) (Edifici Ampliació Biblioteca)
Calendari:
Febrer, 23
Març, 2, 9, 16, 30
Abril, 6
Dies: Dijous
Horari: de 13 a 15 hores
Professorat: Victor Viciano Isasi (Servei de Gestió Econòmica)
Termini d’inscripció: del 31 de gener al 15 de febrer de 2017
Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.