La substitució de l'enfriadora en l'edifici de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques permet millorar l'eficiència energètica de l'edifici

Última modificació: 17/05/2017 | Font: OTOP

L'edifici de l'aulari (A-B1-B2) de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques disposa per a la climatització dels despatxos, salons, cafeteria i aules, d'una nova refrigeradora de 379 Kw de potència frigorífica.

La nova refrigeradora és de condensació per aire, amb dos compressors monotornillo de regulació contínua mitjançant variador de freqüència i refrigerant R-134a.

Les característiques de l'antiga refrigeradora de 323 Kw amb un ESEER 2,78 s'han millorat significativament amb la refrigeradora de molt alta eficiència de 379 Kw amb un ESEER 5,48

El període d'amortització de la inversió és de sol 5,74 anys.

La substitució de la refrigeradora suposarà deixar d'emetre 34,25 tones de CO2 a l'any.

La Universitat Jaume I segueix apostant per la sostenibilitat i l'eficiència energètica, executant inversió en accions amb una tornada a curt termini que augmenten l'eficiència i disminueixen la despesa pública.

ESEER són les sigles d'European Seasonal Energy Efficiency Ràtio, un indicador definit per Eurovent Certification Company que mesura l'eficiència energètica d'aparells de climatització en el context del seu ús al llarg de les diferents estacions de l'any en un lloc determinat.

IvaceUE. Fondo Europeo de Desarrollo Regional - LOGO

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes