Innovación en Marketing

IMK

Màrqueting, estudis de mercat, distribució comercial, sector ceràmic, turisme, sanitari, sector financer, logística, internacionalització, mediació, resolució alternativa de conflictes, gestió del consens, marc jurídic de les institucions, discapacitat, rehabilitació.

Codi del grup: 178

Coordinació
Moliner Tena, Miguel Angel
Centre
FACULTAT DE CIÈNCIES JURÍDIQUES I ECONÒMIQUES
Departament
Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting
Personal investigador Dedicació al grup
Callarisa Fiol, Luis Jose 100 %
Estrada Guillén, Marta 100 %
Fandos Roig, Juan Carlos 100 %
Lázaro Guillamón, María del Carmen 70 %
Llorens Monzonís, Jaume 100 %
López Navarro, Miguel Angel 100 %
Monferrer Tirado, Diego 100 %
Montañana Casani, Amparo 70 %
Narangajavana Kaosiri, Yeamduan 100 %
Rodríguez Artola, Rosa María 70 %
Sánchez García, Javier 100 %
Tortosa Edo, Vicente 100 %
Personal investigador en Formació Dedicació al grup
Belda Mullor, Guillermo 100 %
Personal col·laborador Dedicació al grup
Gil Palmero, Ana María 100 %

Línies d'investigació

  • Màrqueting, estudis de mercats, comercial.
  • Màrqueting de relacions (valor, fidelitat, aliances horitzontals i verticals).
  • Branding.
  • Logística.
  • Turisme.
  • Serveis públics (sanitat, universitat).
  • Persones majors.
  • Màrqueting intern.
  • Màrqueting bancari.
  • Màrqueting social.
  • Màrqueting industrial.
  • Estudi i anàlisi de nous models de gestió i solució de conflictes des d'una perspectiva extrajudicial.
  • Discapacitat i participació social.

Serveis tecnològics i tècniques disponibles

  • Formació en màrqueting i vendes: disseny i impartició de cursos a mida dirigits especialment als departaments comercials i de màrqueting de les empreses.
  • Estudis comercials i investigacions de mercat: disseny d’estudis a mida amb la finalitat de solucionar problemes de comercialització específics.
  • Estudis de posicionament de marca.
  • Investigacions sobre comportament del consumidor.
  • Anàlisi dels canals de distribució.
  • Anàlisi de cartera de productes.
  • Assessoria comercial i de màrqueting: assessorament sobre estratègies comercials i de màrqueting, CRM, programes de fidelització, branding, comunicació interna.
  • Disseny de plans de màrqueting, polítiques de marca, plans de llançament de nous productes, plans comercials.

Codis UNESCO

(Veure detalls)

 

Filtrar publicacions i projectes

Projectes d'investigació finançats amb fons públics

(Veure detalls)

Publicacions científiques dels membres del grup

Articles en revistes
(Veure detalls)
Llibres
(Veure detalls)
Capítols de llibres
(Veure detalls)
Treballs presentats en congressos publicats
(Veure detalls)

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16