Applying Intelligent Agents

Enginyeria Ontològica, Sistemes Multiagents, Aplicacions d’Agents Intel·ligents, Gestió del Coneixement en processos industrials, Sistemes Intel·ligents de Tràfic i Transport.

Codi del grup: 176

Coordinació
García Fernández, Luis Amable
Centre
ESCOLA SUPERIOR DE TECNOLOGIA I CIÈNCIES EXPERIMENTALS
Departament
Dep. d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
Personal investigador Dedicació al grup
Tomás López, Vicente Ramón 100 %

Línies d'investigació

• Aspectes teòrics sobre coordinació i negociació en sistemes multiagents.
  • Desenvolupament de sistemes multiagent per a la gestió i control del trànsit urbà i interurbà:
    • Identificació, monitoratge i gestió de les incidències.
    • Implementació de la negociació automàtica dels protocols d’actuació davant incidències.
    • Estimació del trànsit futur.
  • Modelització multiagent de processos i sistemes biomoleculars i bioinformàtics.
  • Adquisició, identificació, emmagatzematge, recuperació i actualització computeritzada del coneixement emprat pels dissenyadors de productes industrials en petites i mitjanes empreses.

Serveis tecnològics i tècniques disponibles

• Planificació i cicle de vida de sistemes intel·ligents.
  • Gestió intel·ligent d’incidències en trànsit i transport.
  • Control i ordenació del trànsit.
  • Desenvolupament de sistemes multiagents aplicats a entorns industrials i de serveis.
  • Modelització i desenvolupament de simuladors per a processos biomoleculars i bioinformàtics.
  • Assistència al disseny d’oligonucleòtids per a la síntesi de processos computacionals biomoleculars.
  • Assistència al desenvolupament i gestió del coneixement en processos de disseny del producte.

Codis UNESCO

Filtrar publicacions i projectes

Projectes d'investigació finançats amb fons públics

(Veure detalls)