SCP

Títol: II Jornada de Patrimoni Hidràulic
Hora: 9.30 h
Entitat: Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua

La Càtedra FACSA d'Innovació en el Cicle Integral de l'Aigua organitza conjuntament amb la Comunitat de Regants de Vila-real, la II Jornada de Patrimoni Hidràulic, emmarcada dins de les accions del 750 aniversari de la construcció de la Séquia Major

La jornada serà de 9:30 a 13:30 h té la següent agenda:

9:15h - 9:30h: inscripcions

9:30h - 9: 50 h: presentació de les jornades

• Pascual Broch. President de la Comunitat de Regants de Vila-real
  • Lluís Basiero. Director de l'Àrea de
  • Sergio Chiva. Director de la Càtedra FACSA UJI.
  • Emili Obiol. Regidor d'Urbanisme de Vila-real

9:50 - 13:30h Ponències + taula redona

• Sergi Selma (Universitat Jaume I). La construcció de les hortes històriques en la plana del riu Millars, canvis i continuïtats.
  • Ferran Esquilache (Universitat de València). Canvis i transformacions en les hortes de València i de la Plana de Castelló després de la conquesta cristiana del segle XIII.
  • José Mª Martín Civantos (Universitat de Granada). Sistemas históricos de regadío, socioecosistemas sostenibles y resilientes para el futuro.
  • Gregorio Canales (Universitat d'Alacant). La huerta del bajo Segura, un paisaje comunitario construido durante siglos en un medio de extrema dificultad.
  • Delia Trifi Rufino (Universitat Jaume I). H2OMap: aprenentatge innovador a través del mapatge del patrimoni hidràulic

Aforament limitat. Informació i inscripció