Hotel Cambridge - Era O Hotel Cambridge

Apertura: 19:00
Característiques: Brasil, França, Espanya. 2016. Color. BR
Cicle: Nou Cinema
Comentaris: Versió original en portuguès, francès, àrab, espanyol subtitulada en castellà. Pendent de qualificació
Duració: 99 min
Seients numerats: no
Tipus: Cinema

Data: Dissabte 2 i Diumenge 3 de desembre
Hora: 19.30h
Preu:  3,5 € – Tarifa reduïda: 2,5 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Eliane Caffé
Guió: Eliane Caffé, Luis Alberto de Abreu, Inês Figueró
Intèrprets: Carmen Silva, José Dumont, Isam Ahmad Issa, Suely Franco, Lucia Pulido i Ibtessam Umran

Hotel Cambridge tracta la qüestió dels refugiats i els immigrants, junt amb la lluita dels treballadors sense llar que busquen un habitatge digne en les grans ciutats de tot el món. La pel·lícula és una fusió de ficció i documental en la qual actors i personatges reals d’un edifici ocupat al centre de São Paulo són els protagonistes de la història. La interacció entre llengües, mons i cultures diferents converteix la narració en una rica polifonia de situacions tragicòmiques.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals