Los hijos de la montaña

XXV Mostra de Teatre Reclam.
Última modificació: 24/07/2017 | Font: SASC

Apertura: 19:30
Cicle: XXV Mostra de Teatre Reclam.
Duració: 60 minuts
Seients numerats: si
Tipus: Música

Data: Dissabte 25 de  novembre
Hora: 20h.
Preu:  10€ – Tarifa reduïda: 8€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Durada: 60 minuts
Web: https://vimeo.com/103714472​

Los hijos de la montaña és el grup format per Sergio Mendoza i Luz Elena Mendoza, ambdós nord-americans però d’origen mexicà, que comparteixen cognom (no parentiu).

La trobada dels Mendoza no és casualitat. Steve Berlin de Los lobos ha sigut el vehicle per a gravar el seu únic disc i qui ha donat forma des de la producció a un treball que oscil·la entre el folk i la cúmbia, passant per moments per la psicodèlia més pausada i crepuscular. Val la pena destacar la peculiar veu de Luz Elena, una mescla de Lila Downs cantant folk i Joan Báez entonant amb el mariachi; el resultat és un bagatge multicultural que t’ubica en el cim de la muntanya, allí on les fronteres geogràfiques i musicals es dilueixen, per a donar vida als fills d’aquesta muntanya tan peculiar.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals