Toni Jodar explica la Dansa Moderna i Contemporània. Explica dansa 1

Intèrpret: Toni Jodar
Durada: 75 minuts
Web: http://explicadansa.com/​

Toni Jodar, un dels ballarins representatius de la dansa contemporània de Catalunya, proposa una manera singular d’explicar la història de la dansa, tot  ideant com un ballarí sènior pot seguir a l’escena d’una altra manera.

Il·lustra amb el propi cos el pas del temps de la dansa  i utilitza la seva experiència i  humor per fer que sigui una “performance” de caràcter pedagògic que es converteix en una lectura en sí creativa i amena. Mostra l’evolució del clàssic al contemporani, tot fent referència als diversos gèneres i formes que utilitza el cos per expressar-se en el moviment.

Contribueix a la millor comunicació de la dansa, tot mostrant unes referències que conviden a gaudir-ne millor, fet que també ajuda a perdre la por a l’escena contemporània.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals