Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Elaboración de trabajos académicos
50%
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
45%
Entrevista de tutorización
5%
Les proves a realitzar són tres:
1. Participació en el fòrum de tutories públiques (5% de la nota: 0,5 punts): es considerarà la pertinència i la qualitat de la participació en el fòrum de tutories públiques, així com si s'ha portat a terme alguna entrevista de tutorització personal amb el professorat.
2. Activitat 1. (45% de la nota: 4,5 punts)
Objectiu: mostrar a través del qüestionari haver llegit i comprès el material docent de la matèria. Qüestionari. Llegeix el material docent i respon a les següents preguntes. Només hi ha una resposta correcta per a cada pregunta. Temps màxim de resposta: 30 minuts.
3. Activitat 2 (50% de la nota: 5 punts)
Objectiu: ser capaços de llegir en la nostra realitat i interpretar-la des de les claus de l'ètica feminista i el coneixement de gènere. S'hauran de fer servir arguments ètics en defensa de la igualtat entre homes i dones així com proposar guies d'acció per al feminisme actual.
Què s'ha de fer?: buscar una notícia del vostre entorn (país o regió) de qualsevol àmbit: econòmic, social, cultural, polític, econòmic, educacional, etcètera, en la qual vegeu que cal una perspectiva d'ètica feminista o en què es dona ja una mirada d'ètica feminista.
Resultat (2000 paraules): document en què es relacione la notícia seleccionada amb algun dels temes que treballa l'ètica feminista contemporània (igualtat i diferència, imparcialitat, subjecte moral, autonomia i epistemologia moral). Caldrà demostrar que s'ha comprès el material docent i les lectures facilitades en la matèria.
Forma de presentació: fitxer adjunt amb l'estructura següent:
- Títol de la notícia.
- Enllaç web amb la notícia
- Comentari (2000 paraules -Times New Roman, 12): a) Com es relaciona la noticia amb algun dels textos facilitats en el material docent i complementari de la matèria. b) De quina manera es pot orientar o s'orienta la situació per a afavorir la igualtat de dones i homes, c) Quina guia d'acció es pot o es podria extraure per al feminisme actual que vol la igualtat i la justicia.