Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Metodologia didàctica
L'estratègia metodològica es basa a potenciar el treball autònom i actiu de l'estudiantat, tant l'individual com el de grup. Per a això es compta tant amb el procediment presencial com a distància. El professorat farà d'orientador amb el suport de les classes expositives, tutories i les TIC i amb l'establiment d'un sistema de control es que permeta comprovar el grau amb què s'assoleixen els objectius.
A continuació s'exposen les estratègies docents que es pretenen seguir:
Modalitat organitzativa |
Hores presencials |
Hores no presencials |
Dimensions del grup |
Resultats d'aprenentatge |
Estratègies metodològiques |
|
Classe teòrica |
40 |
|
G |
G8.1,G8.2, G12.1, G12.2, E6.1, E6.2 1 |
- Mètode expositiu (Lliçó magistral participativa) |
|
Classe pràctica (Problemes) |
4 |
|
G |
G8.1,G8.2, G12.1, G12.2, E6.1, E6.2
|
-Resolució de problemes |
|
Classe pràctica (Laboratoris) |
8 |
|
P |
G11.1, E6.2, G12.1, G12.2, |
-Introducció al maneig d'un paquet estadístic: codificació i anàlisi de dades |
|
Seminari - Taller |
2 |
|
P |
|
|
|
Tutoria |
2 |
|
P |
|
|
|
Avaluació |
3 |
- - - - |
- - - - |
Totes les competències |
|
|
Treball personal |
31 |
|
- - - - |
Totes les competències |
|
|
Estudi per als exàmens |
60 |
|
- - - - |
Totes les competències |
|
|
Subtotal hores dedicació estudiantat |
A: 59 |
B: 91 |
|
|
||
Crèdits ECTS (A+B)/25 |
150 |
|
|