Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Metodologia didàctica
L'assignatura es divideix en TEORIA , PRÀCTICA I SEMINARI:
1. TEORIA. 24 hores de teoria (grup complet, de 90 estudiants). La transmissió de coneixements es basa en classes que depenen principalment de l'exposició de temes teòrics per part del professorat i la participació a classe dels alumnes ( comentaris sobre l'aplicació teòrica sobre fragments audiovisuals ) .
2. PRÀCTICA. 24 hores de pràctiques (dos grups reduïts, de 45 estudiants).
A classe: En la segona fase (pràctica i teòrica), a les classes la professora explicarà nocions bàsiques de guió i es comentaran produccions audiovisuals claus per entendre la narrativa audiovisual publicitària: gag visual, tràilers, openings, títols de crèdit, etcètera. S'estimula la vessant pràctica a través de la realització d'una peça audiovisual curta.
Producció d'una peça audiovisual de curta durada: L'alumnat s'organitzarà per grups i realitzarà (des del guió fins a la producció final) un espot o peça audiovisual de curta durada fora de les classes. En el seu lliurarà també adjuntar un dossier.
3. SEMINARI.