L’ESTCE organitza una nova edició de la Fira d'Empreses per a promoure l'ocupabilitat del seu estudiantat

30/04/2024 | SCP

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I ha organitzat la IV Fira d'Empreses per a acostar l'entorn empresarial a l'estudiantat del centre. En aquesta edició, hi han participat un total de 25 empreses, l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP), i tres associacions d'estudiants (UJI Electric Racing Team, Uji-Hand i UJI Motorsport).

Cada empresa ha comptat amb un estand personalitzat per a contactar amb el millor talent de l’ESTCE. Al seu torn, estudiants i graduats han pogut conèixer de primera mà empreses importants de l'entorn i trobar oportunitats de desenvolupament professional. A més, les persones interessades han pogut deixar els seus currículums o enviar-los mitjançant la pàgina web de l'esdeveniment.

Aprofitant la Fira d'Empreses s'ha celebrat a l'entrada de l'ESTCE la Fira de Màsters del centre on els responsables de cada títol han informat del contingut dels estudis i respost els dubtes dels assistents.

La jornada ha sigut inaugurada per la vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable, Mamen Pastor, i la directora de l’ESTCE, Ana M. Piquer.

Fotografies | Vídeo