L’UJI celebra la XXVI edició del Dia del Llibre amb xarrades, noves adquisicions bibliogràfiques i visites guiades La Biblioteca de la Universitat Jaume I ha organitzat diferents activitats per a celebrar la XXVI edició del Dia del Llibre

24/04/2024 | SCP

Els actes s’han iniciat amb una visita a les instal·lacions de la Biblioteca i la presentació de les noves adquisicions bibliogràfiques per al temps d’oci sol·licitades per la comunitat universitària. Enguany, s’han adquirit 164 obres en format paper (119 novel·les, 12 llibres infantils i juvenils, dues pel·lícules en DVD, 12 guies de viatge, 17 còmics i dues obres de poesia i teatre), amb un 11% de títols en valencià.

Així, el fons de la Biblioteca permet gaudir d’un total de 8.709 títols de novel·la, assaig, poesia, teatre i literatura infantil i juvenil; 865 guies de viatge; 1.079 pel·lícules en DVD i 222 còmics, així com 147 novel·les en format digital.

A més, la Biblioteca ha enviat una rosa virtual a la comunitat universitària amb una cita del poeta Vicent Andrés Estellés, en commemoració del centenari de seu naixement, i també ha dut a terme, des del 19 d’abril, l’activitat «Post-it & Posa: Expressa't en el Dia del Llibre!», una iniciativa que ha consistit a escriure frases de llibres, cites d’autors o reflexions sobre la lectura en post-it i enganxar-los en un mural literari situat a l’entrada de l’edifici.

Presentació literària de Rosario Raro
El programa d’activitats del Dia del Llibre es completarà amb la presentació per part de l’escriptora Rosario Raro de la seua nova novel·la titulada Prohibida en Normandía. La cita serà el 25 d’abril, a les 18 hores, al Menador espai cultural.

També es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de la Universitat Jaume I.