Segon curs. Habilitats en investigació

21/04/2020 | UO

Activitats com ara:

• Saber com organitzar una reunió de treball.
  • Conèixer el funcionament, la metodologia i la dinàmica de treball en equip i assistència a reunions del grup d’investigació, per conèixer el procés de pressa de decisions, i la comunicació en reunions científiques...
  • Aprofundir en el idioma dominant en l’àmbit d’investigació (anglès, francès, alemany…).
  • Conèixer què és una recerca bibliogràfica i com es porta a terme.
  • Nocions bàsiques amb el domini dels instruments dels laboratoris.
  • Saber diferenciar els tipus d’investigació i les tècniques d’anàlisi de dades.
  • Familiaritzar a l’estudiant amb els mètodes més usuals en la investigació.
  • Habituar als alumnes a adoptar una actitud científica en el desenvolupament del seu treball adoptant un mètode de treball sistemàtic i disciplinat.
  • Identificar els elements a incloure en les diferents seccions d’un treball d’investigació d’acord amb les normes de redacció científica en vigor.
  • Aprendre les parts de que consta un pòster científic.
  • I tot allò que als membres del grup se’ls puga acudir respecte a temes motivants, i dinàmica dels professionals que hi participen.

En cas del grau en Medicina, aquest pla de treball es realitzaria durant el segon i el tercer curs.

Informació proporcionada per: Unitat d'Orientació