La Universitat Jaume I publicita les seues novetats editorials en UNELIBROS i UNEREVISTAS

19/06/2017 | SCP

La Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE), associació que agrupa 55 universitats i 14 institucions científiques i d'educació superior, de la qual forma part la nostra editorial Publicacions de l'UJI, ha llançat el darrer número de la revista Unelibros i Unerevistas, edició Primavera 2017, on podeu trobar les novetats editorials en llibres i revistes científiques de totes les entitats associades.

L'últim número de la revista UNELIBROS està disponible en Internet des de la plataforma ISSUU, on pot consultar-se en format flash, i des del web de l'associació en format pdf. Els 4000 exemplars de la revista impresa es distribueixen entre la comunitat universitària, llibreries i professionals del llibre. Conté informació gràfica i textual de 400 novetats del darrer semestre i altres notícies del sector, com ara les dades de l'estudi "Las editorials universitarias en cifras", i la primera convocatòria del segell de qualitat per a col·leccions científiques CEA-APQ, promoguda per la UNE i avalada per ANECA i FECYT. A més, l'investigador Ignasi Labastida, escriu un article sobre la implementació de l'accés obert en la ciència, quinze anys després del manifest de Budapest.