investigacio detall investigacio

Nombre de doctors: 10

Àrees d'aplicació:

Pàgina web

PIMA és un grup de recerca jove fundat en 2010 que reuneix investigadors i investigadores de la Universitat Jaume I de Castelló que anteriorment havien estat treballant junts. Compartim interessos de recerca comuns i una comprensió comuna del paper d’una universitat pública. La nostra experiència rau en l’àrea de ciència i enginyeria de materials, i el nostre treball està estructurat en cinc línies d’investigació: polímers per a la indústria de l’embalatge, polímers per a energia neta, materials per a aplicacions biomèdiques, recobriments funcionals i protecció contra la corrosió. Alguns dels nostres membres havien estat treballant anteriorment en altres entitats, i amb aquestes i amb els nostres socis del projecte, mantenim vincles estrets.