21/02/2024 | Càtedra INCREA

Recurs d'imatge meeting-hour-fue index

Meeting Hour FUE-UJI

Facilitar un espai en el qual les empreses i entitats del Patronat es coneguen millor entre elles va ser el principal objectiu pel qual la Fundació Universitat Jaume I- Empresa va posar en marxa en 2023 les trobades Meeting Hour FUE-UJI.

Dos equips nous 24 dosequiposnuevos24 index

El programa UJIlab innovació de la Universitat Jaume I suma dos equips nous i aconsegueix un rècord de participació en la seua tercera edició

El programa UJILab innovació de la Universitat Jaume I ha assolit un rècord de participació d’equips en la seua tercera edició i suma el total de sis grups multidisciplinaris. El curs acadèmic passat, hi havia quatre equips: UJI Motorsport, UJI Electric Racing Team, UJI Hand i UJI Robotics Team. Ara, sh'hi han afegit els equips UJI HackCS i UJI Cedrimun.

Recurs d'imatge com-noticies-2024-2-2q-presentacio-premis-talent-emprenedor index

Premis Talent Emprenedor

Aquesta tercera convocatòria estableix tres categories de premis: acceleració empresarial UJI-Ajuntament de Castelló; talent estudiantil amb vocació emprenedora, i idees disruptives vinculades als reptes de futur en àmbits estratègics per a la ciutat.

UJILab 2024 reunió UJILabInnovacioreuniocoordinacio2024 index

UJILab Innovació arranca amb una reunió de coordinació amb els equips de l’edició 2024

David Cabedo i María Luisa Flors’han reunit amb els equips participants de la tercera edició del programa UJILab Innovació per explicar-los les principals directrius de la convocatòria d’aquest any.

Reconeixement 2023 crue ReconeixementCRUE2023 index

Sciencepreneurship formarà part de l’Observatori d'Experiències d’Emprenedoria Universitària CURE/MetaRed X

La Crue Universidades Españolas ha atorgat un reconeixement al programa Sciencepreneurship: Creating Impact with your Research, una serie de workshops dirigits a crear un impacte social derivat de la seua investigació.

Recurs d'imatge presentacio-ujilab-innovacio index

UJILab Innovació

En la convocatòria de 2023 han participat més de 100 estudiants de 15 titulacions diferents de l'UJI.

Recurs d'imatge UJI-electric-racing-team index

UJI Electric Racing Team

El projecte, que forma part del programa UJILab Innovació, consisteix a aplicar els coneixements adquirits durant els estudis universitaris en un projecte industrial real, mitjançant el disseny, desenvolupament i fabricació des de zero d'un prototip de motocicleta elèctrica de competició.

Recurs d'imatge presentacio-uji-motorsport index

UJI Motorsport

En la presentació, s'han exposat els avanços innovadors i les millores del monoplaça UFS05 i també s'ha fet un repàs de la història i assoliments de l'equip durant la seua trajectòria.

Recurs d'imatge explorer24 index

Santander X Explorer 2024

Inscripcions fins el 19 de desembre

index.jpg ConcursInteruniversitariAulaEmprende3i index

Èxit Innovador en la Segona Edició del Concurs Interuniversitari Aula Emprende 3i a la Comunitat Valenciana

La segona edició del concurs interuniversitari Aula Emprende 3i, es va realitzar a la Universitat de València , a l’Edifici d’ Instituts d’Investigació del Campus de Tarongers, del 12 al 14 de juliol del 2023.

index.jpg noticiagennerainteruniversitario index

L'UJI puja al podi en el concurs 5UCV Gennera Interuniversitari

Dos titulats en Disseny i Desenvolupament de Videojocs van formar part de l'equip guanyador del repte plantejat sobre mobilitat urbana sostenible