Artícles de política universitària

15/03/2021 | Càtedra INCREA

Francesc Michavila michavila index

Francesc Michavila

Primer rector (1991-1993) i, en l'actualitat, rector honorari de la Universitat Jaume I

Cuando Europa contuvo la respiración

Article d'opinió en el periòdic Mediterrani de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

El insoportable crecimiento de la desigualdad

Article d'opinió en el periòdic Mediterráneo de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

Al cabo de un año

El insoportable crecimiento de la desigualdad

Las enfermedades y la fortaleza de Europa

La Unión Europea y su Rubicón

Anglaterra enfront d'Europa

Articule d'opinió en el periòdic Mediterrani de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

Desigualdades en la Europa de Piketty

Els refugiats i el populisme

Francesc Michavila: "Un dels reptes és ampliar la participació de les universitats espanyoles a Europa"

Michavila ha sigut nomenat com a nou director executiu de la Universitat Franco-Espanyola (UFRES)