Projecte CRE8® EUROPE

13/11/2019 | Càtedra INCREA

Què és?

CRE8® Europe és un projecte europeu Erasmus+ que té com a objectiu principal contribuir al desenvolupament de competències transversals de l'estudiantat universitari com la creativitat, la innovació, i l'emprenedoria.  Aquest projecte està liderat per la Karlstad University de Suècia i participen també a més de l'UJI, la Universitat Lucian Blaga de Sibiu de Romania i la Inland University de Noruega. A la pàgina web del projecte pots trobar més informació: https://www.kau.se/cre8-europe.

Qui i com puc participar?

Pot participar tot l'estudiantat que estigui matriculat en l'UJI i que tingui disponibilitat per a assistir als esdeveniments durant el curs acadèmic 2019-2020, en el següent enllaç està la programació prevista dels esdeveniments.

Díptic del projecte

Recurs d'imatge activitats-i-noticies-cre8 index

Activitats del projecte

Ací anirem penjant tota la informació sobre el projecte, les diferents notícies que es publiquen sobre el mateix, així com les actualitzacions que es realitzen sobre les diferents activitats.