Programa 5UCV Gennera

05/11/2020 | Càtedra INCREA

¿Què és?

El programa 5UCV GENNERA és una iniciativa emmarcada dins del marc de les activitats del Programa Campus de l'Emprenedoria Innovadora coordinada per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana i en el qual participen les cinc universitats públiques valencianes.

A través d'aquest programa, les empreses o organitzacions participants definiran i traslladaran a les i els participants un repte estratègic relacionat amb la millora de la sostenibilitat de l'empresa.

Els participants, en diferents equips, treballaran de manera creativa, utilitzant l'anàlisi crítica, el problema plantejat i generaran solucions i escenaris d'oportunitat que ajuden a resoldre el repte llançat.  Per a això, disposaran de formació a distància a través del curs Gennera 2020: “Cercant solucions creatives a reptes sostenibles” impartit a través de l'aula virtual de l'UJI i amb assessorament personalitzat en remot.

Aquesta iniciativa té com a principal objectiu la creació d'un ecosistema amigable d'emprenedoria estudiantil que permeta vincular a les empreses amb la pròpia universitat creant espais d'innovació entre empreses i entitats de la província i estudiants i egressats de la pròpia universitat.

¿Qui pot participar?

Al programa GENNERA pot participar membres de la comunitat universitària, estudiantat de grau, màster o doctorat i egressats de la Universitat Jaume I.

INSCRIPCIÓ: Setembre 2020.
Si vols participar, envia un correu a increa@uji.es indicant en l'assumpte: 5UCV Gennera amb les teues dades perquè ens posem en contacte amb tu.

DATES DEL PROGRAMA: Octubre-Novembre 2020.

Llistat de participants 2020

Organismes que realitzen els reptes 2020:

Fundació Universitat Empresa - UJI i Espaitec.