III Jornada Estudia i Investiga a l'UJI

23/03/2018 | Càtedra INCREA

El  dimecres 14 de març, de 12.30 a 14.00 hores, es realitza la III Jornada Estudia i Investiga a l'UJI,a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

L'objectiu de la jornada és compartir un espai de trobada per als participants (estudiantat i professorat) d'aquest programa.

L'activitat és oberta al públic i compta amb el següent programa:

12.30h – Inauguració de la Jornada per part de la Vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, i del director de la Unitat de Suport Educatiu, Iván José Barreda Tarrazona.

12.45h – Taula rodona: Estudiar i Investigar, una realitat a la Universitat Jaume I de Castelló. Modera la taula: Iván J. Barreda Tarrazona, director de la USE.

13.15h – Lliurament de Diplomes a l’estudiantat participant en la II Jornada per part de la Vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín.

13.30h – Exposició de pòsters, i explicació dels treballs de l’estudiantat de la Facultat de Ciències de la Salut, la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

14.00h – Fi de la Jornada.