Programa de Beques Corporatives: Convocatòria Màster

14/12/2020 | Fundació General de l'UJI

BEQUES BALAGUER-GONEL HERMANOS

El 28 d'octubre es va publicar la resolució d'adjudicació de beques de la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos, beques destinades per a estudiantat matriculat en cursos de postgrau (màsters oficials, màsters propis, cursos d'especialització i cursos d'expert/a) a la Universitat Jaume I durant el curs 2019/20. Es van concedir un total de 12 beques, dels quals dues van ser per a màster propis i deu per a màster universitaris de la Universitat Jaume I.

L'import de cada beca es destinarà a cobrir totalment o parcialment l'import de la matrícula, i com a màxim l'import de la mateixa serà 1.000 euros. A causa de l'actual situació sanitària, enguany no hi haurà acte de lliurament de beques. La Fundació Balaguer-Gonel Germans ha decidit realitzar directament fer una transferència bancària a cadascun dels beneficiaris.

BEQUES BANCO SANTANDER PER A ESTUDIS DE MÀSTER

La Universitat Jaume I en col·laboració amb la Fundació General de l'UJI i amb el patrocini del Banco Santander, va convocar un mínim de 30 beques per a la realització d'estudis de màster universitaris oficials, en aquesta universitat, durant el curs acadèmic 2019/20. Aquestes ajudes van ser finançades íntegrament pel Banc Santander, en el marc del conveni signat amb la Universitat Jaume I.

En aquesta convocatòria es van rebre un total de 54 sol·licituds, distribuïdes de la següent forma:

•     Facultat de Ciències Humanes i Socials: 27 sol·licituds.
  •     Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques: 7 sol·licituds.
  •     Facultat de Ciències de la Salut: 10 sol·licituds.
  •     Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals: 10 sol·licituds.

Finalment s'han concedit un total de 31 beques, l'import de cada beca es destinarà a cobrir totalment o parcialment l'import de la matrícula, i amb màxim 1.000 euros per beca. A causa de l'actual situació sanitària enguany no hi haurà acte de lliurament de beques.

La gestió de les beques corporatives de les dues entitats ha sigut realitzada des de la Fundació General de l'UJI, en coordinació amb la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I