Funcionament i instruccions d'ús de la Sala de Videoconferències

21/09/2021 | Biblioteca
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

 

Per a iniciar una sessió de videoconferència s'ha de seguir les següents instruccions:

 

1. Iniciar l'ordinador pressionant el botó d'encesa de la unitat central de processament (CPU).

2. Per a activar la pantalla pressionar el botó d'encesa del comandament a distància. 

3. Una vegada que estiguen activats l'ordinador i la pantalla, el sistema ens mostrarà la pàgina d'autenticació del portal captiu UJI.

4. Introduïm l'usuari (sense '@uji.es') i la clau d'accés que ens han proporcionat a la Universitat Jaume I. 

5. Si l'autenticació es completa amb èxit, es donarà accés al ordinador i a Internet.

 

Observacions: 

. Cal tancar la sessió amb el compte d'usuari, apagar l'ordinador i la pantalla.

. En el cas que no funcione cap dels dispositius de la sala s'ha d'informar el personal del mostrador de préstec.

. És possible gravar les videoconferències amb el sistema operatiu Windows de l'ordinador. Recomanem les indicacions de la página web: Què heu de tenir en compte per realitzar i gravar una classe per videoconferència?

 

Per qualsevol consulta o incidència contacteu  amb nosaltres mitjançant l’adreça electrònica:  biblioteca@uji.es