Nova edició les Masterclass, reciclatge professional gratuït per a antic alumnat Aquest curs, a més a més de les masterclass, també s'han ampliat els descomptes per als Premium en la formació de postgrau i formació continuada

10/01/2020 | AlumniSAUJI

El programa dels antics alumnes, AlumniSAUJI, ofereix per cinquè any consecutiu als membres Premium la possibilitat d’assistir de manera gratuïta a algunes sessions de màsters universitaris, propis, cursos d’expert i cursos d’especialització per refrescar o ampliar els seus coneixements.

Les masterclass tenen com a objectiu que l'antic alumnat i els professionals puguen mantenir-se connectats amb les últimes propostes del seu sector professional a través de l'assistència a sessions determinades de l’oferta formativa de postgrau de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, els membres d'AlumniSAUJI Premium que ho desitgen podran accedir a una sessió dels màsters o curos que col·laboren de forma gratuïta. Aquestes sessions poden tractar-se des de conferències fins a assignatures completes bé presencials o bé en línia, per facilitar també l’accés a persones que no tenen disponibilitat horària o personal per desplaçar-se al campus.

La formació de postgrau es caracteritza per la seua alta especialització i per oferir una visió actualitzada i d'avantguarda dels sectors a què pertany, pel que aquesta és una oportunitat única per seguir adquirint coneixements.

Les inscripcions ja estan obertes. Els requisits són ser titulat o titulada universitari i membre de la categoria AlumniSAUJI Premium o estudiantat UJI. En alguns casos, es requereix també tenir una titulació afí al contingut del màster.

Consulta la programació completa de Mastercla
Tarifa especial en el postgrau propi per a AlumniSAUJI Premium

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI