21/06/2022 | AlumniSAUJI

L'IVACE (Institut Valencià de Competitivitat Empresarial) llança una nova convocatòria de 70 beques IVACE Exterior.

Aquestes beques tenen com a objectiu la millora en la formació de persones de la Comunitat Valenciana amb titulació universitària per a fomentar el seu accés al mercat laboral i la seua especialització en internacionalització, afavorint una ocupabilitat sostenible i de qualitat i la consecució de la paritat d’oportunitats entre homes i dones.

Durada: 12 mesos

Remuneració: 1.120,19 euros bruts mensuals (que es poden complementar segons destinació amb dotacions variables)

Dirigides a: menors de 30 anys nascuts en la Comunitat Valenciana (o bé ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea i resident en la Comunitat Valenciana des d’almenys dotze mesos abans de la data de publicació de la convocatòria) que estiguen en possessió de titulació universitària de grau superior i amb domini parlat i escrit de l’idioma anglés.
És necessari estar inscrit/a en el Pla de Garantia Juvenil

Termini d'inscripció: fins el 29 de juliol de 2022 a les 14.00 hores.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI