La Directora de la Càtedra de Mediació Policial imparteix a la Università di Torino la conferència: La mediazione “di polizia” in Spagna. Nella prospettiva romanística

25/05/2017 | Càtedra de Mediació Policial

La Directora de la Càtedra de Mediació Policial “Ciutat de Vila-real” de la UJI, la professora Carmen Lázaro, ha impartit en la Università di Torino la conferència: La mediazione “di polizia” in Spagna. Nella prospettiva romanística, en el marc del curse Norma, Sanzioni e Giurisdizione: validità ed efficacia en el marc del curs Norma, Sanzioni i Giurisdizione: validità ed efficacia. La ponència, presentada pel professor de la Universitat Turinense Andrea Trisciuoglio, va tenir lloc el dia 18 de maig en la Scuola di Dottorato in Scienze Umane e Sociali - Dottorato di ricerca in Diritti e Istituzioni  i va estar dirigida, principalment, a Doctorands.

Posteriorment, la professora Carmen Lázaro va participar en un seminari especialitzat denominat L’esperienza della mediazione tra storia e attualità amministrativa, civile e religiosa. El seminari es va estructurar en tres parts: Mediazione e Storia, Mediazione e Attualità Amministrativa, i Mediazione e Attualità Civile e Religiosa. La Directora de la Càtedra de Mediació Policial va iniciar les intervencions amb la seua exposició en la qual va traslladar als participants el treball realitzat i els avanços aconseguits a Espanya en matèria de Mediació Policial. En el seminari va participar així mateix la professora de la Universitat Jaume I María Lidón Lara Ortiz,  i van presentar també ponències Doctors de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària i de la Università di Torino.

Informació proporcionada per: Càtedra de Mediació Policial