03/11/2015 | Càtedra de Mediació Policial

Recurs d'imatge 0722clausuracursointensivo index

Curs intensiu de mediació policial

La Càtedra de Mediació Policial Ciutat de Vila-real de la Universitat Jaume I i l'Escola de Formació de la Policia Local de Vila-real han organitzat la dotzena edició del Curs Intensiu de Mediació Policial al qual han assistit 20 participants procedents de la Comunitat Valenciana, Aragó i Andalusia.

Recurs d'imatge 2021-10-20ForoJuridicoValencia index

Càtedra de Mediació Policial en un fòrum jurídic

La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha participat a l'octubre en la I Trobada de juristes acadèmics per la mediació, que ha tingut lloc en la Facultat de Dret de la Universitat de València.

Recurs d'imatge catedra-mediacio-policial-jornada-internacional index

Mediació policial en pandèmia

23 de juny de 2021. La tècnica Helena Pérez ha intervingut en el panell «Fonaments de la mediació policial i policia de proximitat».

Recurs d'imatge mediacio-policial-planchadell index

Mediació i justícia restaurativa

24 de maig de 2021. La directora de la Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» ha impartit un seminari web.

Recurs d'imatge comissio-catedra-mediacio-policial index

Comissió Càtedra de Mediació Policial

14 de desembre de 2020. La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha mantingut avui la reunió anual de la Comissió Mixta de Seguiment, segons estableix el conveni de col·laboració entre l'UJI i l'Ajuntament de Vila-real, on s'ha presentat la memòria d'activitats de l'any 2020 i la proposta d'activitats per al pròxim any 2021.

Curs de mediació policial

9 de desembre de 2020. La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha iniciat la desena edició del Curs Intensiu en Mediació Policial que es realitzarà en format en línia a través de Google Meet fins el 18 de desembre.

Recurs d'imatge observatori-catedra-mediacio index

Observatori de Mediació Policial de la CV

29 d'agost de 2019. Analitzarà l'aplicació de la metodologia mediadora en tot l'àmbit autonòmic, a partir de l'elaboració d'un mapa de la mediació, estadístiques i una guia de bones pràctiques

Recurs d'imatge premi-catedra-mediacio index

I Premi al millor projecte de fi de grau de la Càtedra de Mediació Policial

5 de juliol de 2019. La Càtedra de Mediació Policial «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha publicat la convocatòria del I Premi al millor projecte fi de grau en l’àmbit de la mediació policial, amb un import de 400 euros.

Recurs d'imatge entrevistacarmen index

Entrevista: Necessitem construir una ciutadania que sigui capaç de gestionar els conflictes

Entrevista de la fundació "Sociedad Civil por el Debate" a la professora Carmen Lázaro

Informació proporcionada per: Càtedra de Mediació Policial