Recursos humans en R+D

29/01/2023 | INVEST

Els recursos humans, la seua formació i incorporació, són la base per al desenvolupament i l'enfortiment de les capacitats en investigació de la Universitat (OE17 del "Pla d'Acció de Govern 2023-2026" de la Universitat Jaume I). En aquesta pàgina podras trobar informació i documentació relativa a:

• Les convocatòries públiques de beques d'iniciació a la investigació de la Universitat Jaume I.
  • Les convocatòries públiques per a la contractació de personal investigador amb càrrec a projectes i accions d'investigació de la Universitat Jaume I.
  • Les diferents convocatòries de recursos humans del "Pla de promoció de la investigació de la Universitat Jaume I".
  • Altres convocatòries pròpies d'interès

Finalment, podras accedir a la política OTM-R de la Universitat Jaume I vinculada al segell de qualitat "hrs4r" de la Universitat Jaume I

Així mateix, pots trobar informació sobre la "carrera investigadora en Espanya" en un diagrama elaborat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) en el que s'identifiquen les diferents figures contractuals, tant docents com a investigadores, durant les seus etapes (R1-R4) i on trobaras l'enllaç a convocatòries d'ajudes que es poden sol·licitar a nivell europeo, nacional i autonòmic.

Research Career Plan in Spain at a glance !!

Accés a convocatòries de personal investigador i personal tècnic de suport a la investigació

Recursos humans en R+D
Contractes persinv index

Personal Investigador