27/07/2020 | INVEST

Recurs d'imatge que-es-cc index

Què és la Ciència Ciutadana

Informació inicial sobre el concepte de ciència ciutadana.

Recurs d'imatge serena index

Projecte Serena

SERENA, robot conversacional que facilita la localització de persones en situació de soledat no desitjada, és un projecte de ciència ciutadana desenvolupat pel grup GIANT de la Universitat Jaume I.

Vigilants del sòl

Projecte de ciència ciutadana que contribuïx a conéixer la qualitat dels sòls d'Espanya

Recurs d'imatge vigilantes index

Vigilants de l'aire

Projecte de ciència ciutadana per elaborar un mapa de la qualitat de l'aire a Espanya, emprant plantes de maduixa com a estacions de mesura.

Recurs d'imatge EUCitizenSCience index

EU-Citizen.Science

EU-Citizen.Science és una plataforma en línia europea per compartir coneixements, eines, formació i recursos per a la ciència ciutadana.

Recurs d'imatge Ibercivis index

Fundació Ibercivis

La Fundació Ibercivis, referent a Espanya en aquest àmbit, té com a objectius realitzar, promoure i visibilitzar la ciència ciutadana. Hi participen, entre d'altres, la Universitat de Saragossa, el CSIC, el CIEMAT, el Govern d'Aragó, i el Ministeri de Ciència i Innovació).

Recurs d'imatge Observatori index

Observatori de la Ciència Ciutadana a Espanya

Pretén augmentar i facilitar el coneixement sobre la ciència ciutadana, i recopilar els projectes duts a terme a Espanya. Està desenvolupat per la Fundació Ibercivis amb la col·laboració de FECYT.

Recurs d'imatge scistarter index

Scistarter

SciStarter és una comunitat en línia dedicada a millorar l'experiència científica ciutadana per a gestors de projectes i participants, llançada pel Centre de Compromís i Formació en Ciència i Societat de la Arizona State University.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació