28/08/2020 | INVEST

Recurs d'imatge secundaria index

Altres accions científiques per a Secundària

La Universitat Jaume I realitza diferents accions per a l'estudiantat de Secundària que també inclouen activitats de caràcter científic, com el programa Practica a l’UJI! i les Colònies Científiques

Recurs d'imatge ucci index

Difusió multimèdia de la investigació (UCC+i)

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació realitza diferents iniciatives de difusió multimèdia de la investigació.

Recurs d'imatge dies_ciencia index

Dies de ciència

Commemoracions científiques organitzades per grups de recerca i altres àmbits de la Universitat Jaume I

Recurs d'imatge estudia index

Estudia i Investiga

Els estudiants universitaris poden incorporar-se a les tasques investigadores a través del programa Estudia i Investiga.

Recurs d'imatge enginyera index

Enginyera... per què no?

La Fundació Isonomia desenvolupa el programa Enginyera... per què no? en coordinació amb l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Recurs d'imatge planeta_debug index

Planeta Debug

El Projecte Planeta Debug incentiva, en la seua línia de Good Games, la creació de videojocs relacionats amb la recerca de diferents grups de la Universitat, amb temàtiques al voltant del canvi climàtic.

Recurs d'imatge historia-memoria index

Jornades d'Història i Memòria

Jornades d'Història i Memòria de la Càtedra d'Història i Memòria Democràtica de la Universitat Jaume I

Recurs d'imatge ellestenenformula index

Exposició "Elles tenen la fórmula" (CAC)

L'exposició "Ellas tienen la fórmula" s'ha mostrat a l'Àgora del nostre campus. L'exposició va commemorar l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics en 2019, a través de dones que s’han dedicat a l’estudi de la química des de l’antiguitat fins als nostres dies. La mostra, assessorada pel catedràtic de Química Inorgànica Eduardo Peris, ha arribat a la Universitat Jaume I gràcies a la col·laboració amb la Ciutat de les Arts i les Ciències de València i coincidint amb el trentè aniversari de la creació de la nostra Universitat.

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, divulgauji@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació