26/03/2024 | INVEST

Firujiciència és sempre possible gràcies a moltes persones,

- sempre gràcies al treball i il·lusió de l’estudiantat, professorat, i personal investigador participant,

- a la coordinació de l’equip organitzador, vinculat a la Universitat Jaume I i al CEFIRE de Castelló,

Comité científic i organitzador de Firujiciència 2024

El comité científic i organitzador de Firujiciència 2024 està format per Paula Brañas Orenga, Vicente Esteve Cano, Miguel Angel Fortea Bagán, Antonio Gallardo Izquierdo, Lluís Martínez León, Sergi Meseguer Costa, Lidón Monferrer Sales, Amable Pérez Segura, Maria José Puchol Gil, Sara Prades Plaza, Enric Ramiro Roca, i el personal de la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana: Mari Luz Blanco Burgueño, Carles Garcia Simeó, Raquel Gil Edo, Marta Jóvena Segarra, i Ana Sanz Sancho.

- al suport institucional per part de la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana del Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica, i del Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable,

- i la col·laboració de molts serveis (Unitat de Suport Educatiu-USE, Servei de Comunicació i Publicacions-SCP, Biblioteca, Servei d'Esports) i àmbits del campus, a més del suport de les Facultats i Escoles (Facultat de Ciències Humanes i Socials-FCHS, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals-ESTCE, Facultat de Ciències de la Salut-FCS, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques-FCJE, Escola de Doctorat) i del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura de la Universitat Jaume I.

Firujiciència ha comptat en diferents edicions amb el recolzament de l'Ajuntament de Castelló de la Plana, a qui agraeix tota la seua col·laboració.

Crèdits de les fotografies

L'autoria de la major part de les imatges de les edicions anteriors de Firujiciència publicades en aquest web correspon a Damián Llorens, del Servei de Comunicació i Publicacions (SCP) de la Universitat Jaume I.

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana (divulgauji@uji.es), del vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I.