15/09/2022 | INVEST

Participa com a voluntari/a en la Nit Mediterrània de les Investigadores (activitat reconeguda amb 0,5 ECTS)

T'agradaria començar el curs d'una manera diferent?
Estàs interessat a ajudar a apropar la ciència a la ciutadania?
Vols ser voluntari/a en la Nit Mediterrània de les Investigadores?

La Universitat Jaume I t'invita a formar part de l'equip de La Nit Mediterrània de les Investigadores (MEDNIGHT GTS), la festa de la ciència que celebrarem el divendres 30 de setembre a la vesprada amb demostracions científiques, xerrades d'investigadores, jocs i molt més.

Amb MEDNIGHT GTS es pretén apropar la ciència a tota la ciutadania i facilitar la participació de persones amb necessitats específiques i/o diversitat funcional. Per aquest motiu, busquem persones voluntàries de la Universitat Jaume I que estiguen interessades a col·laborar en el desenvolupament d'aquest esdeveniment. La seua funció principal serà acompanyar a col·lectius provinents d'organitzacions socials com Creu Roja, Síndrome de Down o Ilêwasi.

Les persones voluntàries hauran de realitzar un curs formatiu de 10 hores que serà reconegut amb 0,5 ECTS. En el curs es donaran totes les indicacions i s'entregaran les samarretes identificatives. Pots trobar tota la informació sobre el curs en aquest enllaç.

Si penses que la divulgació científica és divertida i vols conéixer persones interessants, envia'ns les teues dades abans del 17 de setembre mitjançant el formulari que trobaràs en el següent enllaç.

MEDNIGHT Voluntària és una acció conjunta entre l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, la Unitat de Diversitat i Discapacitat i el Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) del Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica.

Comptem amb tu!!