Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana

26/03/2024 | INVEST

La Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana del vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica treballa per coordinar les accions de la Universitat en el camp de la divulgació científica i del coneixement (de tots els àmbits de la investigació). Entre els seus objectius també és troba recolzar la difusió dels resultats de recerca (UCC+i), millorar la formació en divulgació de la comunitat universitària, i fomentar accions de ciència ciutadana (que suposen la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes i processos del treball científic).

Convidem a tot el personal investigador de la Universitat Jaume I a participar en les accions de divulgació científica i a indicar la seua disponibilitat a través d'aquest formulari

Us animem a conèixer les activitats desenvolupades a la Nit Europea de les Investigadores i Investigadors del projecte SCIENCE GTS, a l'Àgora de la Universitat Jaume, el passat divendres 29 de setembre de 2023, l'exposició "Ellas tienen la fórmula", i les Jornades Història i Memòria 2024 de la Càtedra d'Història i Memòria Democràtica de la Universitat Jaume I, amb Víctor Aparicio (27 de març de 2024, 18 h, a Menador Espai Cultural).

Com a estudiant/a, pots participar en el Voluntariat Ciència UJI, dins del programa UJI Voluntària, en diverses activitats, com Firujiciència 2024 .

Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, divulgauji@uji.es.