Sexennis d'investigació

24/01/2024 | INVEST

El professorat dels cossos docents universitaris (professorat catedràtic i titular d'universitat) s'avalua en el marc de la convocatòria d'avaluació de l'activitat investigadora publicada per la Secretaria General d'Universitats del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. L'avaluació correspon a l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) a través de la Comissió Nacional Avaluadora de l'Actividad Investigadora (CNEAI). La tramitació del procediment es realitza exclusivament a la seu de l'ANECA.

Determinat personal docent i investigador laboral (professorat permanent laboral, professorat contractat doctor, professorat col·laborador, professorat ajudant doctor, professorat visitant, professorat i personal investigador distingit, personal investigador dels programes "Ramón y Cajal" i "Juan de la Cierva incorporación", personal investigador dels programes "Beatriz Galindo", "GenT doctorat d'excel·lència", "GenT doctorat amb experiència internacional" i professorat associat amb el títol de doctorat i acreditat a una categoria de professorat universitari) s'avalua en el marc de la convocatòria per conveni de l'activitat investigadora publicada per l'UJI. L'avaluació correspon a ANECA a través de la CNEAI. La tramitació del procediment es realitza en dos pasos. El primer en la seu de l'ANECA i el segon en la seu electrònica de la Universitat Jaume I.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Des del 22 de gener de 2024 i fins al 12 de febrer de 2024

IMPORTANT: Per a la convocatòria de 2023, s'han modificat notablement els criteris, generals i específics, d'avaluació:

• Presta atenció a la informació proporcionada des d'ANECA.
  • Consulta els criteris modificats abans de presentar la sol·licitud d'avaluació.

Publicats els criteris d'avaluació de la convocatòria 2023 del sexenni d'investigació (16 de desembre de 2023)

Publicada la convocatòria personal funcionario (22 de desembre de 2023)

Publicada la convocatòria personal laboral (12 de gener de 2024)

Barems general i específics proporcionats per ANECA i els comitès assessors