L’INVESTIGADOR DE L’IUPA, DR LUBERTUS BIJLSMA, CONFERENCIANT CONVIDAT A PITTCON 2019, PHILADELPHIA

24/04/2019 | IUPA

L’investigador de l’IUPA, Dr. Lubertus Bijlsma, ha sigut convidat a  impartir una conferència al simposi “High-Resolution Mass Spectrometry for the Analysis of Organic Contaminants” organitzat per la Dra. Imma Ferrer, investigadora del “Center for Environmental Mass Spectrometry”, de la Universitat de Colorado. La presentació s’ha centrat en el paper de l’Espectrometria de Masses d’Alta resolució (HRMS) en investigacions ambientals, emfatitzant aspectes rellevants, com son els diferents modes d’adquisició, el tractament de dades o l’aplicació de nous desenvolupaments, com mobilitat iònica o l’ús de ferramentes de predicció, que permeten abordar, amb majors garanties d’èxit, investigacions en matrius complexes, com són la majoria de mostres d’interès ambiental. La “Pittsburgh Conference on Analytical Chemistry and Applied Spectroscopy”, coneguda habitualment com PITTCON, va tindre lloc el passat mes de març a Philadelphia. PITTCON es un dels esdeveniments científics Internacionales més coneguts i amb major participació de científics en l’àmbit de la Química Analítica i de l’Espectroscopía Aplicada.

Informació proporcionada per: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües