L’exalumna de l'UJI Sara Marco i el professor associat Jordi Montañana reben guardons als III Premis de l’Audiovisual Valencià

26/11/2020 | LABCOM

L’Acadèmia Valenciana de l'Audiovisual i l’Institut Valencià de Cultura van organitzar, el passat dissabte 21 de novembre, el lliurament dels III Premis de l’Audiovisual Valencià, en els quals l’exalumna de la Universitat Jaume I Sara Marco Caballero i el professor associat en Comunicació Audiovisual Jordi Montañana Velilla van ser premiats pels seus respectius treballs.

Sara Marco va ser guardonada amb el premi a millor muntatge gràcies a Lobster Soup, documental de la productora Suicafilms, la qual va ser una de les grans triomfadores de la nit i va aconseguir també el premi a millor llargmetratge amb La mort de Guillem. A més, aquest documental optava a tres premis més: millor llargmetratge documental, millor direcció i millor direcció artística. L’exalumna pertany a la promoció del 2016 i gràcies a les pràctiques que va realitzar a Suica es va fer un lloc a l’equip.

D'altra banda, Jordi Montañana va aconseguir amb Nakamura Films dos premis: el premi a millor curtmetratge de la mà de Stanbrook i també el de millor fotografia que se’l va endur Celia Riera amb La receta del equilibrio. Cal destacar que Stanbrook va guanyar també el premi a millor curtmetratge en la secció «Noche del Corto Español» i que La receta del equilibrio de Ricard Camarena es va estrenar al Festival de Sant Sebastià.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació