El LABCOM renova els equips de fotografía, vídeo, so i ilumincació

14/03/2017 | LABCOM

El Laboratori de Ciències de la Comunicació (LABCOM) ha renovat els equips de préstec de l'àrea de fotografia, video, so i il·luminació per a adaptar-se a les noves tendències de producció audiovisual vigents en el mercat. La renovació ha consistit a potenciar l'equipament de càmeres réflex digitals (DSLR) amb l'adquisició de càmeres format Full Frame, la renovació de les càmeres format APS-C per nous equips d'última generació, l'adquisició de lents i suports per a aquests equips, i la modernització dels equips de vídeo, il·luminació i so.

Entre el nou material adquirit es troba l'últim model de la càmera Cànon 5D i la Nikon D810, càmeres format Full Frame i 4K destinades principalment a la producció de vídeo. La renovació també ha inclòs vint equips per a fotografia dels models Cànon 1300D i Nikon D3300. Amb aquestes adquisicions, el LABCOM pot proveir als alumnes dels graus en Ciències de la Comunicació amb més de trenta-cinc càmeres DSLR tant en format Full Frame com APS-C.

Al costat de la renovació de càmeres també s'ha apostat per adquirir més de quaranta lents per a càmeres Cànon i Nikon, que abasten des d'objectius angulars molt lluminosos fins a teleobjetivos de focal fixa de gran qualitat. També s'han adquirit trípodes, suports, sliders i estabilitzadors per a l'ús d'aquests equips com a càmeres de vídeo, així com focus i panells d'il·luminació de tecnologia LED i equips de microfonía i enregistrament d'àudio. La renovació també ha inclòs l'adquisició de cinc noves càmeres de vídeo ENG, que completen el parc de càmeres ja existent d'aquest tipus i permetrà retirar les càmeres de cinta.

Aquest procés de modernització ajudarà al fet que els alumnes puguen comptar amb l'última tecnologia en equips d'enregistrament DSLR i ENG, fomentant el treball amb equips Full Frame i, a més, fent ús de suports i equip d'enregistrament utilitzats en la realització professional.