El LABCOM llança el Taller d'intervencions artístiques urbanes multimèdia

08/11/2017 | LABCOM

El LABCOM (Laboratori de Ciències de la Comunicació) en col·laboració amb el SASC i la plataforma Creative Connector, ha iniciat un taller d'intervencions artístiques multimèdia en espais urbans. Aquestes sessions es realitzaran durant el mes de novembre i desembre i està destinat a l'alumnat, professorat i persones en general que estiguin interessades en la creació d'art multimèdia.  El termini de matrícula està obert fins al 14 de novembre.

L'encarregada d'impartir aquest taller és Maya-Marja Jankovic, cofundadora de la plataforma d'art multimèdia i noves tecnologies, CreativeConnector. Amb aquestes sessions JankovicMaya-Marja proposarà el disseny, plantejament i desenvolupament d'una obra col·lectiva d'art multimèdia per a l'espai urbà. S'ensenyarà als alumnes a combinar diferents tecnologies i mitjans de comunicació per possibilitar la creació d'obres d'art contemporànies d'una manera versàtil amb espacial èmfasi en la interacció amb el públic i els elements urbans.

Durant les 140 hores de curs, els alumnes passaran per totes les fases d'elaboració d'una obra, des de l'elecció i recerca del tema i la cerca d'innovacions comunicatives fins al desplegament de l'obra final, que es presentarà en la Nit del Art de Castelló 2018.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació