Inscripcions obertes als cursos de formació en tecnologies audiovisuals del LABCOM

05/09/2017 | LABCOM

Des del dia 1 de setembre estan obertes les inscripcions per als cursos de formació en tecnologies audiovisuals del primer semestre del curs 2017-2018. Els cursos del LabCom estan oberts a tota la societat i estan pensats per a introduir-se o aprofundir en els sabers, programes i tecnologies audiovisuals. A més, l'estudiantado de la UJI pot obtenir crèdits ECTS.

L'oferta de cursos del primer semestre és àmplia i variada amb algunes novetats respecte a anys anteriors. Entre aquestes novetats, destaquen quatre cursos orientats a l'ús creatiu de programari de disseny i maquetació i altres quatre cursos orientats a la postproducció, efectes visuals i motion graphics, impartits per tècnics especialitzats. A més, s'oferiran noves edicions dels cursos d'enregistrament (amb equips DSLR i ENG), edició de vídeo i ús creatiu de programari fotogràfic.

Una altra novetat important és el Taller d'intervencions artístiques urbanes multimèdia (en col·laboració amb el SASC i Creative Connector), on els alumnes elaboraran una obra multimèdia pensada per a l'espai urbà sota l'adreça de l'artista Maya-Marja Jankovic que s'estrenarà en la Nit de l'Art de Castelló el maig vinent. I també se celebrarà la segona edició del Taller de documental sonor de creació, on l'alumnat crearà una peça sonora aprofitant les qualitats evocadores del so sota la supervisió de la productora sonora Laura Romero.

L'oferta també inclou dos cursos més orientats a la interpretació: Introducció al doblatge (en col·laboració amb el departament de Traducció i Comunicació) i Interpretació i direcció d'actors per a cinema i televisió, impartit per l'actor i director artístic Víctor Antolí.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació