El curtmetratge "Aniversari", produït en col·laboració amb el LABCOM de l'UJI, s'estrena al Festival Cortometrando

10/11/2016 | LABCOM

“Aniversari”, un curtmetratge produït per Andrógina Films en col·laboració amb el LABCOM (Laboratori de Ciències de la Comunicació) de la UJI es presentarà en la gala del Festival Cortometrando de Curtmetratges de la Província de Castelló dijous que ve 27 d'octubre.

La productora Andrógina Films està formada pels ex alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de la UJI Miquel Bixquert, director del curt, i Anna Juesas, guionista i productora. En la producció, a més, han participat altres ex alumnes com Sara Gallego, directora de fotografia.

“Aniversari” narra la vida d'Andreu i Emilia, dos ancians que viuen en un poble de l'interior de Castelló, i que intentaran esborrar el record d'un aniversari dolorós a través d'un viatge fins al mar. Aquesta fugida cap a davant de les seues emocions i esperances es convertirà en un impossible que els obligarà a enfrontar-se a les seues destinacions i pors.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació