Càtedra RTVE de Cultura Audiovisual i Alfabetització Mediàtica

SCP

La Càtedra RTVE “Cultura audiovisual i Alfabetització mediàtica” de la Universitat Jaume I creada al gener de 2022, tindrà com a objectiu principal la investigació aplicada en les següents àrees:

• Promoure el desenvolupament de l'alfabetització mediàtica i l'estudi de la cultura audiovisual des de la perspectiva dels mitjans de comunicació públics.

• Fomentar el debat i la participació dels col·lectius implicats en el camp de l'alfabetització mediàtica: investigadors, docents i estudiants universitaris, estudiants i professors dels nivells educatius no universitaris, administracions educatives i professionals dels mitjans de comunicació.

• Desenvolupar continguts audiovisuals sota el format de vídeo-assajos i vídeo-càpsules i materials escrits sobre cultura audiovisual, que tinguen una aplicació directa en el camp de l'alfabetització mediàtica.

• Realitzar cursos a distància de formació del professorat sobre alfabetització mediàtica a través de la Corporació RTVE.

catedrartve@uji.es