Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La Campanya #SomUJIcontraCOVID va finalitzar el 18 de setembre de 2020 amb el suport de 440 donacions rebudes, de les quals 15 donacions van ser d'empreses i entitats que van voler sumar-se a aquesta campanya per a pal·liar els efectes negatius que va provocar la COVID-19 en la comunitat universitària i en la societat de Castelló.

La Campanya va recaptar 73.200 euros, dels quals, 40.600 € (55% del total) van ser aportats per un total de huit entitats mecenes, cinc entitats col·laboradores i dues entitats donants.

Les empreses mecenes en aquesta campanya han sigut: Fundació la Caixa/CaixaBank, BP, BECSA, Torrecid, FACSA, SACMI IBÈRICA, Modernas Iniciativas Empresariales i Caixalmassora.
Les empreses col·laboradores han sigut: PAMESA, Ineos Composites Hispània, UBE, Macer, i Gimecons Construcciones y Contratas.
Per part seua, les dues entitats donants han sigut el Col·legi Oficial, de Químics de la Comunitat Valenciana i l'empresa Matradi.

Gràcies a totes per la col·laboració en la Campanya, sense les aportacions de la qual no s'hauria aconseguit l'objectiu mínim per a desenvolupar els tres projectes.

Som UJI contra la COVID-19. Tu també hi sumes.
 

 

  • Empreses i entitats que s'han sumat com a MECENES a la campanya (aportació igual o superior a 3.000€)

               
 
                             
 
 
                      
 
 
Logo Scharlab
 
 
 
  • Empreses que s'han sumat com a COL·LABORADORS a la campanya (aportació superior a 1.000€)

 
                     
 
 
 
                       
 
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions