El Programa de Mecenatge i Patrocini de la Universitat Jaume I és una iniciativa orientada a presentar, difondre i promocionar els projectes i serveis de la Universitat, amb l'objectiu d'implicar a persones, empreses i institucions en tals projectes i en el desenvolupament socioeconòmic de la nostra societat.  A través d'aquest programa l'UJI també ajuda a les empreses i institucions en el seu objectiu de ser responsables socialment. [Llegir més]

Actualitat Veure'n més
Recurs d'imatge catedra-altadia-coneixement-ceramic index

Càtedra Altadia del Coneixement Ceràmic

La Càtedra Altadia del Coneixement Ceràmic preservarà els coneixements del sector ceràmic mitjançant la publicació d'una Enciclopèdia en Tecnologia Ceràmica.

Recurs d'imatge aula-arqueologia index

Aula d’Arqueologia Mediterrània

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, han signat un conveni per a la creació de l’Aula d’Arqueologia Mediterrània, que té com a objectiu impulsar activitats de recerca, formació i divulgació vinculades al patrimoni arqueològic de Borriana i de la província de Castelló.

Recurs d'imatge catedra-smart-ports index

Càtedra Smart Ports

Amb aquesta nova càtedra, la primera que es crea a Espanya en l'àmbit de ports intel·ligents, l'UJI i l'Autoritat Portuària promouran a través de la investigació, la formació i la divulgació una transformació digital estratègica que faça més efectius els processos i serveis portuaris.

Veure'n més

mecenatge@uji.es