Programa de Mecenatge i Patrocini

El Programa de Mecenatge i Patrocini de la Universitat Jaume I és una iniciativa orientada a presentar, difondre i promocionar els projectes i serveis de la Universitat, amb l'objectiu d'implicar a persones, empreses i institucions en tals projectes i en el desenvolupament socioeconòmic de la nostra societat.  A través d'aquest programa l'UJI també ajuda a les empreses i institucions en el seu objectiu de ser responsables socialment. [Llegir més]

Actualitat Veure'n més
Recurs d'imatge catedra-480-living-lab index

Living Lab Càtedra Cuatroochenta

La Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar de la Universitat Jaume I compta amb un Living Lab, un laboratori on provar i desenvolupar solucions per a millorar la salut i el benestar de les persones majors, en el nou Centre Sènior de Vida Activa i Saludable de Castelló.

Recurs d'imatge catedra-cooperacio-jornada-voluntariat index

Trobada «Voluntariat Universitari i Agenda 2030»

La Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible de la Universitat Jaume I ha celebrat la Trobada «Voluntariat Universitari i Agenda 2030» amb l'objectiu de reflexionar sobre la contribució del voluntariat a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Recurs d'imatge catedra-arquitectura-circular-jornada index

Jornada «Renaturalització del medi urbà com a estratègia de l'arquitectura circular»

Experts han participat en una jornada amb l'objectiu de mostrar experiències a través de diferents projectes de renaturalització d'espais construïts.

Veure'n més

mecenatge@uji.es