17/03/2021 | SCP

Som un grup de persones entusiastes i compromeses amb la vida acadèmica de l’UJI. Pertanyem a diferents ciutats i països del món i representem la Universitat de forma positiva allà on anem.

Si estudies en l’UJI, t’agrada viatjar i tens contemplat participar en un programa de mobilitat internacional (Erasmus, Amèrica del Nord, Àsia, Oceania o Amèrica Llatina) o si eres un estudiant o estudianta d’un altre país i has vingut a estudiar amb nosaltres i ara tornes al teu lloc d’origen, pots fomentar la creació de lligams importants amb altres estudiants i estudiantes i convertir-te en la raó per la qual algú decidisca vindre a l’UJI.

El que necessites per a ser part de la xarxa:

• Tindre aprovada una estada o realitzar un desplaçament a l’estranger.
  • Tindre vocació i ànim de participar: hi ha moltes activitats per a triar i sempre estem oberts a rebre les teues propostes.
  • I en tornar: ajuda’ns a créixer! comparteix la teua experiència amb la comunitat UJI a través d’un vídeo o fotografies. Nosaltres ens encarreguem de tot ;)
Recurs d'imatge que index

Què fem?

La nostra missió i accions principals

Recurs d'imatge formulari index