Grau en Comunicació Audiovisual - Grau en Publicitat i Relacions Públiques - Grau en Periodisme

InfoCampus

Consultar :

* Calendari i Procediment dels Dobles títols simultanis

* Criteris addicionals de les Comissions de titulació de l'àmbit de la comunicació.

Informació relativa a la matrícula.

​​L'estudiantat del grau en Comunicació Audiovisual pot obtenir un segon títol:

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques: s’han de superar 48 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la publicitat, realitzar les pràctiques externes (12 crèdits ECTS), el treball de final de grau (6 crèdits ECTS) i cursar 6 crèdits ECTS optatius.

• Grau en Periodisme: s’han de superar 60 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit del periodisme, realitzar les pràctiques externes (12 crèdits ECTS), el treball de final de grau (6 crèdits ECTS) i cursar 6 crèdits ECTS optatius.

​​L'estudiantat del grau en Publicitat i Relacions Públiques pot obtenir un segon títol:

• Grau en Comunicació Audiovisual: s’han de superar 48 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la comunicació audiovisual, realitzar les pràctiques externes (12 crèdits ECTS), el treball de final de grau (6 crèdits ECTS) i cursar 6 crèdits ECTS optatius.

​​L'estudiantat del grau en Periodisme pot obtenir un segon títol:

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques: s’han de superar 60 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la publicitat, realitzar les pràctiques externes (12 crèdits ECTS), el treball de final de grau (6 crèdits ECTS) i cursar 6 crèdits ECTS optatius.
  • Grau en Comunicació Audiovisual: s’han de superar 60 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la comunicació audiovisual, realitzar les pràctiques externes (12 crèdits ECTS), el treball de final de grau (6 crèdits ECTS) i cursar 6 crèdits ECTS optatius.

Informació proporcionada per: InfoCampus