Al setembre comença un nou curs esportiu al Servei d’Esports UJI

01/09/2022 | SE

Targetes esportives i instal·lacions

El dia 2 de setembre amb l’apertura de totes les instal·lacions esportives al públic, excepte piscina que obrirà el dia 5, comença un nou curs marcat per l’objectiu d’arribar al major nombre de persones per tal de millorar la seua forma física i per tant la seua salut.
A partir del dia 2 de setembre totes les persones amb la targeta esportiva UJI (TEUJI) i la targeta esportiva UJI+ (TEUJI+) ja podran accedir a les instal·lacions per fer ús de la piscina, pistes de raquetes, pavelló o camps de futbol entre altres. A partir del dia 5 de setembre també podran accedir a la sala de musculació en horari de 9 del matí a 21 hores ininterrompudament.

Activitats amb professorat

Les activitats amb professorat per la seua banda començaran dilluns dia 12 de setembre, així les persones en targeta activitats UJI (TAUJI) i TEUJI+ ja podran gaudir de més de 25 activitats diferents amb 130 hores setmanals d’activitat física. El que farà un total de 2926 places setmanals.
A més a més a aquesta oferta se sumen les activitats especials amb professorat com els cursets de raquetes, alguns de natació, defensa personal, rutes de senderisme, etc. Així com les activitats per a menors entre tres i dotze anys, que començaran en octubre amb una oferta de cursets de natació, tenis i pàdel.

Competicions internes i externes

Per aquest primer semestre les competicions internes es disputaran en esports com el futbol 7 o els tornejos d’hivern de pàdel, tenis, frontenis, bàdminton, esquaix i  vòlei platja. També es disputaran els tornejos puntuals d’escacs, basquet 3x3 i tenis taula. Cal recordar que les competicions internes estan incloses, prèvia inscripció, a totes les persones amb TEUJI i TEUJI+.
Pel que fa a les competicions externes, aquestes començaran amb les proves de selecció per al Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) al mes de setembre. A aquestes proves poden accedir tot l’estudiantat interessat a formar part de les seleccions UJI de futbol, futbol sala, basquet, vòlei, handbol o rugbi en categoria masculina i femenina.

Cursos de formació esportiva

Al catàleg de cursos, tallers i jornades, la programació serà molt heterogènia amb jornades i tallers de rem, pàdel surf, orientació i multi aventura, així com cursos de patró d’embarcacions, monitor de tenis i pàdel, entrenador personal, instructor de ioga, àrbitres de futbol 7 i futbol sala, monitor de temps lliure o     d’escacs en línia. Cal destacar que al mes d’octubre tindrà lloc el V Congrés internacional de carreres per muntanya, que torna després del parò obligat per la COVID.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports